De afgelopen weken hebben jullie wat minder van mij gehoord. Dat heeft twee redenen. De eerste is dat ik druk was met onder andere afstuderen en een tentamen, en als tweede omdat ik niet zo veel te melden had. Ik wil de frequentie van het schrijven ook iets naar beneden bijstellen, omdat ik dan een beter beeld kan schetsen van de echte veranderingen.

Door naar de voedingsupdate. Ik begin er een beetje moedeloos van te worden, maar het lukt me niet om aan te komen. De afgelopen twee weken heb ik elke dag minstens 4000 calorieën gegeten, waarbij ik dagen had dat ik echt moeite had om het naar binnen te krijgen. Moeite had om aan genoeg calorieën te komen. Het resultaat? Ik ben in die twee weken tijd een halve kilo afgevallen, terwijl de doelstelling toch echt was om aan te komen.

14295003_542283822633111_2029329876_n

Juist omdat ik de afgelopen dagen iedere keer al zo vol zat, zie ik weinig ruimte om nog een stuk meer te eten. Ik merk dat de langere korfbaltrainingen (1,5 tot 2 uur) een flinke tol hebben op mijn verbranding, en dat ik moeite heb dit te doorbreken. Toch ga ik niet opgeven! Vanaf nu ga ik proberen om 4500 calorieën per dag te eten en drinken. Het eerste wat ik ga toevoegen om meer calorieën naar binnen te werken is twee glazen volle melk. Dat levert alweer 260kcal op. Daarnaast een extra boterham met pindakaas, ook 300kcal. Dat zou moeten lukken, één boterham extra en twee glazen melk. Samen goed voor hetgeen ik extra binnen moet krijgen.

Over twee weken wil ik weer terugkijken en zien of het is gelukt om de extra calorieën te eten en drinken, en of het het resultaat heeft gebracht waar ik op hoopte. Bij deze zou ik blij zijn met een kilo aankomen, dan zijn deze twee weken geslaagd!

 

Categorieën: BlogVoeding

0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *